Dijital Pazarlama

En İyi Dijital Pazarlama Araçları

En İyi Dijital Pazarlama Araçları

Sektörünüzden bağımsız olarak başarıya ulaşmak istiyorsanız, ilk günden itibaren sağlam bir çevrimiçi pazarlama planına sahip olmak zorunludur. Dijital pazarlamacılık içerisinde sosyal medyanın gücünden yararlanan, trafik çekmek için arama motoru optimizasyonunu kullanan ve orada olan medya pazarlama gelişmelerini takip eden şirketler ön plana çıkar.

En İyi Dijital Pazarlama Araçları
En İyi Dijital Pazarlama Araçları

MailChimp

E-posta pazarlama teknolojisi B2B ve B2C şirketlerinin % 80’inden fazlası tarafından kullanılmaktadır. MailChimp, 12 milyondan fazla müşterisiyle dünyanın en iyi e-posta pazarlama sağlayıcılarından biri olduğunu iddia etti. Alternatifleri olsa da bu araç birçok nedenden dolayı en iyilerden biri olmaya devam ediyor.

HubSpot

Pazarlama, satış ve CRM yazılımı söz konusu olduğunda, HubSpot en iyi araçlardan biri haline geldi. HubSpot’un hepsi bir arada pazarlama yazılımı dijital reklamcılık için sağlamaktadır. Bu nedenle, iş kuranlar için en iyi seçimdir. İhtiyacınız olan her şey tek bir yerde toplar ve farklı araçlar kullanmanıza gerek kalmaz.

Trello

İçerik pazarlamasında yeni olanlar için Trello, bir gecede ortaya çıkan başka bir sosyal ağ gibi gelebilir. Aslında, size ve çevrimiçi pazarlama ekibinize önemli ölçüde yardımcı olabilecek harika bir organizasyon aracıdır. blog gönderilerini yayınlamadan önce Trello’da paylaşabilirsiniz. Bu, ekibinizdeki diğer kişilere gönderiyi gözden geçirme, düşüncelerini sunma ve yazı yayınlanmadan önce güçlendirebilecek değişiklikler yapma fırsatı verir.

Hootsuite

Hootsuite gibi bir araç, sosyal medya gönderilerini önceden planlamanıza ve böylece size çok zaman kazandırmanıza olanak tanır. Sosyal medya pazarlaması Hootsuite’in en önemli özelliğidir. Hootsuite’in siz işinizi kurarken sizin lehinize çalışan birçok özelliği vardır; örneğin, etkileşimde bulunmanıza yardımcı olur.

 Google Analytics

Google’ın sunduğu en iyi ücretsiz araçlardan biri olan Analytics, en başından itibaren dijital pazarlama stratejinizin bir parçasıdır. Analytics kodunu web sitenize eklemek yalnızca birkaç dakikanızı alır ve size her ziyaretçinin yaptığı her işlemi izleme olanağı sağlar. Bu verilerle, aynı sonuçları elde etmek için gelecekteki stratejinizi ayarlayabilirsiniz.

KISSmetrics

Dijital pazarlama performansınızı izleyin, analiz edin ve optimize edin. Mobil ve web tüm kampanyalarda neyin işe yarayıp neyin yaramadığını görün. KISSmetrics ile tüm kampanyalarınızda neyin işe yarayıp neyin yaramadığını kolayca görebilirsiniz. Parmaklarınızın ucunda çeşitli ürünler varken, elde edeceğiniz bilgiler şirketinizin büyümesi için paha biçilmez olacaktır.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu